CELOR CE SIMT BUCURIA DE A TRAI

0721 809 156 / 0766 311 076

joi, 28 noiembrie 2013

Venus sau nu - tu ce crezi ?


Preluare :

"Venus sau nu - tu ce crezi ?

Eu și o mulțime de alți oameni au fost captivati  de o mare " lumina "  pe cer , in SV aici, în SUA , care apare  chiar după apusul soarelui ( chiar după 05:30 – 6PM EST ) in ultimele 3 luni sau cam asa ceva . .. Mulți dintre noi au considerat că a fost Venus , atunci când am început sa o vedem, dar în fiecare noapte pare un pic mai luminoasa / sau mai aproape , nu suntem siguri ce să credem . Știm că exista o multitudine de nave acolo, care sunt o parte din Federatia Galactica a Luminii , au existat o mulțime de speculații că aceasta este într-adevăr una dintre acele nave mamă uriașe  prezente pe orbită , și că apropierea o face mai luminoasa în ultimele câteva săptămâni .

Noaptea trecută , 24 noiembrie 2013 , a fost vazuta  la orizont SW ( Bănuiesc că a fost la aproximativ 20 de grade fata de linia de orizont ) Am crezut că pot prinde câteva fotografii cu camera mea asa cum am facut în ultimele câteva nopți . Cand am încercat să ma concentrez pe ea am observat ca se transforma , asa cum  nu am văzut -o a face în ultimele zile cand am fotografiat , așa că am pus camera mea pe video pentru a vedea ce s-ar putea captura , iar aceasta este ceea ce am văzut :

De asemenea, mai jos - un slide show de câteva fotografii luate în ultimele zile: 18-23 noiembrie 2013
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog Directory Director web luxdesign28.roClickLink.ro